הצהרת נגישות אתר נועם הובלות ומנופי הרמה
נועם הובלות ומנופי הרמה רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלות. אתר נגיש משפר את הנוחות וקלות השימוש בו לאנשים עם מוגבלות.
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט ובמסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות. ראו סעיף תפעול האתר להרחבה.
מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה, לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera
אפשרויות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
- התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
- התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר
- התאמת האתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
סייגים לנגישות ופניות בנושא נגישות
אנו ממשיכים להשקיע מאמצים רבים בהנגשת האתר. יחד אם זאת, יתכן כי יתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אם נתקלתם בבעיה או שיש לכם הערה או שאלה, נשמח אם תכתבו לנו הודעת דוא"ל yhiel2424@gmail.com או תשלחו מכתב לכתובת: ניתאי הארבלי 44, ירושלים. וכן ניתן להתקשר לטלפון: 054-330935
פרסום הסדרי נגישות פיזיים בחברה (בהתאם לארגון, אופיו ושרותיו)
הסדרי הנגישות של הארגון.
– פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
- חניות נכים
- דרכי גישה
- כניסות
- אזורי המתנה
- דלפק כניסה / שירות / מודיעין
- שירותי נכים
- מעליות
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה
- דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`)
- נגישות המוקד הטלפוני,
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, צ`אט..)
- הדרכות עובדים לשירות נגיש
- מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.
- נגישות אירועים / כנסים
- דברים נוספים שחשוב שהלקוח עם המוגבלות יכיר.
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך 11.05.23